سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیزاده خبر داد؛

جمع‌آوری ۵ هزار و ۲۹۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از کشف و جمع‌آوری ۵ هزار و ۲۹۹دستگاه ماینر از ۱۳۸ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در زنجان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از کشف و جمع‌آوری۵ هزار و ۲۹۹ دستگاه ماینر از ۱۳۸ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز در استان زنجان با آغاز طرح جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز در سال ۱۳۹۸ تا پایان ۶ ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این تعداد ماینر از مزارع استخراج رمزارز‌های غیرمجاز در استان زنجان کشف و جمع‌آوری شده‌اند.

او افزود: با آغاز طرح جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز، ۴۴ مزرعه در سال ۱۳۹۸ با هزار و ۶۸۰ دستگاه ماینر و ۴۵ مزرعه با ۲ هزار و ۱۴۴ دستگاه ماینر در سال گذشته کشف و جمع‌آوری شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: در نیمه نخست امسال نیز ۴۹ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز با هزار و ۴۷۵ دستگاه ماینر شناسایی و جمع‌آوری شده‌اند.

او بابیان اینکه میزان مصرف محاسبه شده برای ۱۳۸ مزرعه کشف شده تاکنون حدود ۳۱ میلیون کیلووات‌ساعت است، ادامه داد: فعالیت مزارع غیرمجاز پیک بار بالایی برای شبکه توزیع تحمیل می‌کند که با پایش میزان مصرف مشترکان کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان موفق به کشف این مزارع شدند.

علیزاده گفت: تعدادی از ماینر‌های غیرمجاز از طریق اطلاع‌رسانی شهروندان کشف شده و از سال ۱۳۹۹با اعلام وزارت نیرو مبنی بر اعطای پاداش به گزارش‌دهندگان مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز تاکنون بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پاداش پرداخت شده است.

او در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعالیت استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز از طریق شماره تلفن ۱۲۱ و۴ - ۳۳۴۴۰۰۱۱، و تماس با حراست شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نسبت به معرفی این استخراج‌کنندگان اقدام و از پاداش ویژه همکاری برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.