سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه ای خودرو در حین سرقت زمین گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: ماموران انتظامی شهرستان چابهار روز گذشته هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان توحید این شهر متوجه حرکات مشکوک فردی شدند که در حال بازکردن درب یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود.

وی گفت: متهم با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: این متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف کرد.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم ۲۹ ساله به مراجع قضائی، از شهروندان خواست؛ اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیاء با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهند و اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب‌ها و بالابودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند و همچنین هنگام تردد به مراکز تجاری و تفریحی از پارکینگ‌های عمومی و مجاز جهت پارک خودرو استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.