سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا تهرانی در جمع خبرنگاران:

از رسانه ملی توقع تحول داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه ملی باید پاسخگوی نیاز جامعه در حوزه خبر و محتوا باشد و نباید محصولات درجه یک با فاصله ۱۰ تا ۱۵ سال تولید شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین  مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بعد از پایان نشست با پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد؛ در این جلسه تاکید شد که صدا و سیمای ما باید در تراز نظام و انقلاب باشد.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا آقای جبلی درباره وضعیت موجود سازمان و برنامه‌هایش سخن گفت و سپس نمایندگان به بحث و بررسی پرداختند.  از صدا و سیما توقع تحول داریم؛ رسانه ملی باید پاسخگوی نیاز جامعه در حوزه خبر و محتوا باشد و نباید فیلم‌های درجه یک با فاصله ۱۰ تا ۱۵ سال تولید شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی توضیح داد: تولید محصولات فاخر کم است. مجلس برای تولید این محصولات، بودجه در نظر گرفته و به ساخت محصولاتی مثل مختار و امام علی نباید بسنده کرد. باید برنامه ریزی در این جهت انجام شود و علاوه بر این تبلیغات تلویزیونی نیز باید اصلاح شود.

آقا تهرانی در ادامه توضیح داد: جمعیت فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تبلیغات زندگی تشریفاتی و ... در این جلسه نیز مطرح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.