سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی تریلر حامل گاز مایع ال پی جی در استان قزوین

تریلر حامل گاز مایع ال پی جی در مسیر حد فاصل روستای دولت آباد تاکستان و روستای بشر کوهین واژگون شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز، تریلر حامل گاز مایع ال پی جی که از اصفهان به مقصد استان گیلان در حال تردد بود در مسیر حد فاصل روستای دولت آباد تاکستان و بشر کوهین، بر اثر بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل خودرو واژگون شد.

مهدیخانی افزود: محل حادثه رفع خطر شده و پیگیری برای جابجایی خودرو پس از تخلیه مخزن توسط مسئولین شرکت پرسی ایران گاز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: استان قزوین به دلیل واقع شدن در شاهراه مواصلاتی غرب به شرق، محل عبور و مقصد تریلر‌ها و کامیون‌های حمل مواد شیمیایی و خطرناک است که متاسفانه، به دلیل نقص در آگاهی و عدم ارائه آموزش‌های لازم برای رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل و نیز گا‌ها نقص فنی وسایل نقلیه و راه‌های ارتباطی، شاهد بروز حوادث و سوانح این چنینی به کرات و دفعات در استان بوده و هستیم.

 مدیر کل مدیریت بحران استان ضمن اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای مقابله با چنین سوانحی، بر اهمیت آموزش در سیستم ناوگان حمل و نقل و نحوه‌ی برخورد و مدیریت در حوادث مرتبط با مواد شیمیایی و خطرناک تاکید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.