سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب تازه داماد در اراک

در مراسمی در اراک از کتابی با عنوان تازه داماد رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت کتاب «تازه داماد» با موضوع سیره شهید والامقام مهدی جودکی رونمایی شد.

شهید مهدی جودکی علاوه بر اینکه یک پاسدار و رزمنده ارزشی و متعهد بود یک ورزشکار با اخلاق بود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ابن نشست گفت: امروز بهترین الگو برای جوانان است که تهیه کتاب این شهید عزیز قطعا خیرات فراوانی برای جامعه خواهد داشت ودر هفته کتاب و کتابخوانی نقش به سزایی در معرفی این شهید عزیز به نسل جوان دارد.

سرهنگ کریمی افزود: در هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه‌های متنوعی در استان مرکزی برنامه ریزی شده که مهمترین آن‌ها رونمایی از کتاب در حوزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست‌های تخصصی بررسی کتب در حوزه دفاع مقدس است که در طول این یک هفته برگزار خواهد شد.


او اضافه کرد: یکی از مناسبت‌هایی که در ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت دیده شده هفته کتاب و کتابخوانی است خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس را راه اندازی کرد و بیش از ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی دو سال گذشته به چاپ رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: امسال تهیه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهاد‌های استان مرکزی هدف گذاری شده و یکی از ضرورت‌های مهم امروز تشویق نویسندگان برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس است که دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند از ظرفیت نویسندگان بومی به خوبی استفاده کنند.


انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.