سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۳۰ میلیون قطعه انواع لوازم روشنایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از تولید سالیانه ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ‌های کم مصرف و تجهیزات مرتبط با روشنایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به فعال بودن پنج شرکت در زمینه تولید انواع لامپ و تجهیزات مرتبط با آن توسط شرکت‌های مستقر در این منطقه گفت: حدود ۳۰ میلیون عدد انواع لامپ و چراغ‌های LED، کم مصرف، چراغ‌های پروژکتوری، انواع برد الکترونیکی، محافظ برقی، هواکش برقی و منبع تغذیه الکترونیکی لامپ توسط این شرکت‌ها تولید می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اشتغال زایی بیش از ۲۵۰ نفر در این شرکت‌ها افزود: بخشی از این شرکت‌ها در حال توسعه فعالیت‌های خود هستند که در نهایت موجب افزایش اشتغال زایی و توسعه تولیدات این واحد‌های مستقر در منطقه می‌شود.

ثناگو مطلق با بیان این که توسعه زیر ساخت‌ها با هدف استقرار هر چه بیشتر واحد‌های تولیدی و صنعتی یکی از اولویت‌های در دست اقدام در این منطقه است، گفت:در کنار این واحد‌های تولید کننده انواع لامپ، تعداد دیگری از صنایع مرتبط با این تولیدات نیز در حال گرفتن پروانه بهره برداری و راه اندازی واحد‌های تولیدی خود در پیام هستند.

انتهای پیام / ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.