سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

فولاد با انگیزه به سد سن ایچ خورد/ شهرآورد تمام عیار مشهدی

هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. تیم‌های سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی هفته گذشته موفق شدند برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کرده و هم چنان می‌خواهند این روند خوب خود را در هفته‌های آینده هم تکرار کنند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال فردا ۲ تیم فولاد زرند ایرانیان و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی فولاد و در سالن دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار خواهد شد. فولادی‌ها هفته گذشته در مصاف با تیم زندی بتن کلاردشت موفق به پیروزی شدند. نماینده کرمان با این برتری ۶ امتیازی شد و هم اکنون در رتبه دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

همچنین تیم فوتسال سن ایچ ساوه صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در بازی گذشته خود رو در روی فرش آرای مشهد قرار گرفت و در پایان توانست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کند. ساوجی‌ها با این پیروزی ۲۴ امتیازی شده و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته اند.

در دیگر بازی مهم فردا تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. گیتی پسندی‌ها این فصل نمایش بسیار خیره کننده‌ای داشته اند. به طوری که آن‌ها در ۵ دیدار اخیر خود توانستند با نتایج پر گل حریفان خود را از پیش رو بردارند. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند هفته گذشته در دیداری جذاب و پر حاشیه رو در روی مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته لیگ قرار گرفت و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ جای دارد. از طرفی تیم شهروند ساری هم هفته گذشته در دیداری سخت و دشوار برابر تیم کراپ الوند قزوین با نتیجه سنگین ۴ بر یک شکست خورد و با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

در آخرین بازی مهم فردا ۲ تیم راگای تهران و مس سونگون برابر هم قرار خواهند گرفت. این دیدار به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر آیت الله طالقانی شهر ری برگزار خواهد شد. تیم راگای تهران هفته گذشته در مصاف با تیم ملی حفاری اهواز با ۲ گل شکست خورد. تیم فوتسال راگای تهران تا قبل از شروع هفته دهم لیگ برتر با ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

از سوی دیگر تیم فوتسال مس سونگون در ۴ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و آن‌ها می‌خواهند این فصل هم برای پنجمین مرتبه متوالی به این مقام دست پیدا کنند. مسی‌ها هفته گذشته در برابر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند و با ۲۰ امتیاز جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده اند.

برنامه کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

فولاد زرند ایرانیان - سن ایچ ساوه/ سالن دانشگاه آزاد کرمان

گیتی پسند اصفهان - شهروند ساری/ سالن پیروزی اصفهان

راگای تهران - مس سونگون/ سالن آیت الله طالقانی شهر ری

مقاومت البرز - سپاهان اصفهان/ سالن انقلاب کرج

کراپ الوند قزوین - زندی بتن کلاردشت/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

فرش آرای مشهد - چیپس کامل مشهد/ سالن شهید بهشتی مشهد

ملی حفاری اهواز - مجتمع فردوس قم/ سالن امام رضا (ع) اهواز

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.