سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از ۳ هزار سرویس کامیون خاک و نخاله از معابرکرمان

عسکری گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۳ هزار سرویس کامیون خاک‌ و نخاله از سطح معابر منطقه چهار شهر کرمان جمع‌آوری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عسکری، شهردار منطقه چهار شهر کرمان از جمع‌آوری بیش از ۳ هزار سرویس کامیون خاک‌ و نخاله از سطح معابر منطقه چهار شهر کرمان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور پاک‌سازی فضا‌های شهری و حفظ بهداشت شهروندان به‌صورت ویژه در دستور کار است.

او با اشاره به اینکه محیط‌های شهری نباید محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی باشند، افزود: با تلاش و جدیت از ابتدای سال تاکنون، محدوده معابر منطقه پاک‌سازی و نخاله‌های ساختمانی جمع‌آوری شده به محل دفن زباله منتقل شدند.

عسکری به جمع‌آوری خاک‌ ون خاله‌های شهرک شهید همت، محله سرآسیاب، حاشیه بلوار شهیدان ماهانی، خیابان کرمان‌موکت، بلوار صبا، بلوار پیروزی و دیگر نقاط اشاره کرد.

او با بیان اینکه به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری و حفظ بهداشت شهروندان، جمع‌آوری خاک‌ و نخاله به‌صورت گسترده در سطح منطقه در حال اجرا است، بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم با رعایت توصیه‌ها از دپوی خاک‌ و نخاله در برخی از زمین‌های رهاشده و معابر خودداری کنند. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.