سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در ۱۰ محور ملی و یک محور استانی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در مراسم فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: محور‌های این جشنواره شامل توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها، الگوسازی و مطالبه‌کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن شناسی است.

او ادامه داد: محور استانی جشنواره نیز مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر در نظر گرفته شده است که انتخاب این موضوع بیشتر با رویکرد تقویت روحیه مطالبه‌‎گری رسانه‌ها از صنایع و البته انتشار فعالیت‌های اثربخش صنایع در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بوده است.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور، کلیپ و موشن گرافیک، همراه با نام رسانه، عنوان اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس به رایانامه Basijrasaneh.b@gmail.com بفرستند.

نجفی با اشاره به اینکه آثار باید مربوط به بازه زمانی دی ۱۳۹۹ تا ۲۱ دی ۱۴۰۰ باشد، گفت: مهلت فرستادن آثار به جشنواره رسانه‌‏ای ابوذر ۲۱ دی  ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی در صفحه abouzar.festival اخبار جشنواره را دنبال کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.