سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی مظنون حمله تروریستی در انگلیس

پلیس انگلیس مظنون انفجار روز یک‌شنبه یک تاکسی در مقابل بیمارستانی در شهر لیورپول را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، پلیس انگلیس اعلام کرد «عماد السویلمین» نام مظنونی است که روز یکشنبه به انفجار یک تاکسی در مقابل بیمارستانی در شهر لیورپول اقدام کرد و کشته شد.

پلیس انگلیس می‌گوید عماد السویلمین ۳۲ ساله که در این انفجار کشته شد، از راننده خواسته بوده تا او را به بیمارستانی که حدود ۱۰ دقیقه با آن فاصله داشت، منتقل کند و پس از رسیدن به مقصد، در مقابل بیمارستان زنان لیورپول، خودرو منفجر شد. راننده تاکسی به دلیل جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت و پس از اقدامات پزشکی مرخص شد.

اندرو میکس، بازرس ارشد پلیس در بیانیه‌ای گفت: پلیس در حال جستجوی دو مکان مرتبط با السویلمین می‌باشد. تاکنون اقلام قابل توجهی را در ارتباط با این مظنون کشف کرده است.

او اضافه کرد: اکنون که نام او را منتشر کرده‌ایم، هر اطلاعاتی که مردم ممکن است درباره السویلمین داشته باشند، هر چقدر هم که اندک باشد، ممکن است کمک بزرگی به ما کند.

پس از انفجار تروریستی روز یکشنبه در لیورپول، سطح هشدار امنیتی انگلیس از سطح «خیلی مهم» به سطح حملات تروریستی یعنی «شدید» افزایش یافته است. پریتی پتل، وزیر کشور انگلیس توضیح داد که سطح تهدید تروریستی به دلیل وقوع دو حمله در یک ماه گذشته افزایش یافته است.

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس نیز در واکنش به این حادثه مدعی شد: «حمله اخیر به ما یادآوری می‌کند که تا چه حد باید در برابر تروریسم هوشیاری کامل داشته باشیم. شهروندان انگلیس تحت تاثیر تروریسم قرار نخواهند گرفت.»

از طرفی دیگر نیز راس جکسون، پلیس انگلیس اعلام کرد که انفجار تاکسی روز یکشنبه در مقابل بیمارستان لیورپول  به عنوان یک حمله تروریستی تلقی می‌شود. طبق اعلام پلیس هنوز انگیزه مظنون از انجام این حادثه مشخص نیست.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.