سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

شهروندان از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنید

راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در اطلاعیه اعلام کرد:با توجه به پیش بینی بارش برف و کاهش دما در خراسان شمالی، خواهشمندیم مردم از سفر‌های غیرضروری بویژه در گردنه‌ها و راه‌های فرعی خودداری کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد:براساس پیش بینی صورت پذیرفته ساعت اوج بارش‌ها از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۲۵ آبان ماه تا سحرگاه روز چهارشنبه پیش بینی میشود که با توجه به کاهش دما تا منفی ۵ درجه در گردنه ها، عدم تردد غیر ضرور توصیه میگرد.

 لذا در صورتی که سفر ضروری پیش رو دارید حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز نمایید.

 توصیه می‌شود رانندگان محترم قبل از هرگونه تردد و شروع سفر از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان با خبر شوند و هرگونه کندی حرکت و مشکلات تردد را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

 لازم به ذکر است با توجه به لغزندگی احتمالی سطح راه در ساعات اولیه بارش، در هنگام تردد، رعایت سرعت مجاز را داشته و ضمن رعایت فاصله ایمن، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

 ضمناً هرگونه محدودیت ترافیک یا انسداد احتمالی راه‌ها با هماهنگی پلیس راه تصویب و اطلاع رسانی میشود و در صورت اختلال لحظه‌ای ترافیک موارد به فوریت رسیدگی میشود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.