سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

بیش‌از ۶۶۷ هزار دُز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان تزریق شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای برنامه واکسیناسیون کرونا تاکنون در حوزه تحت پوشش این دانشگاه بیش‌از ۶۶۷ هزار دُز واکسن تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهارداشت: پوشش واکسیناسیون در جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان حدود ۶۶ درصد رسیده که از این تعداد ۴۱ درصد هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: با وجود اینکه بیش از ۱۰ ماه از برنامه واکسیناسیون می‌گذرد، بیش از نیم میلیون نفر از هم‌استانی‌های عزیز برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نداشتند و حدود یک میلیون نفر دُز دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۱۶۷ مورد جدید کرونا طی شبانه‌روز گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۳۰ هزار و ۹۲۴ نفر رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: در شبانه‌روز گذشته فوتی ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان گزارش نشد.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۱۹۶ بیمار حاد تنفسی و ۷۷ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.