سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح خانه به خانه برای واکسیناسیون در روستاهای خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت :واکسیناسیون روستاهای خرمشهر با اجرای طرح خانه به خانه به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، هنگامه پروین در نشست ستاد کرونای کرونا شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: میزان واکسیناسیون در واحدهای صنعتی در خرمشهر مطلوب بوده به نحوی که از تمام واحدهای صنعتی مستقر در سایت صنعتی خرمشهر تنها ۸ شرکت درصد واکسیناسیون در آنها از ۷۰ درصد بالاتر نرفته است اما میزان پوشش واکسیناسیون در روستاها به نسبت مناطق شهری کمتر است.

او ادامه داد: با هماهنگی ۲ بخشدار، ناوگان حمل و نقل عمومی خرمشهر برای اجرای طرح خانه به خانه فراهم شده است هدف از اجرای این طرح فرهنگ سازی و آموزش است که توسط دهیاران انجام می شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در این نشست گفت: در حوزه واکسیناسیون ۶۹ درصد جامعه دانش‌آموزی و ۶۸ درصد حوزه شهری واکسینه شده اند.

نادر عمید زاده ملزم کردن کارکنان دولت به تزریق واکسن را یادآور شد و افزود: دستگاه های اجرایی بنا به دستور ستاد کرونا باید واکسینه شده باشند که در غیر این صورت از حضور پرسنل جلوگیری می شود.

او در خصوص تزریق نکردن واکسن نیز گفت:کارفرما می تواند به استناد بند قانونی مانع حضور فرد واکسینه نشده در فضای کارگاه و یا واحد تولیدی شوند.

رئیس اتاق اصناف برگزاری جلسات توجیه واحد خبر داد و ادامه داد: تمام جلسات با محوریت ویروس کرونا برگزار می شود و تمام واحد‌های صنفی توجیه شده لند.

او در ادامه گفت: در بحث فروشگاه خاص و بزرگ و فروشگاه چند منظوره از ۱۳۴ نفر تنها ۵ نفر واکسینه نشده اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.