سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مرکزی

تفاهم نامه کاهش آسیب‌های اجتماعی بین نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی امضاء شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم نامه‌ای بین نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی امضاء شد.

از مهم‌ترین بند‌های این تفاهم نامه می‌توان به آموزش امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان مرکزی، برنامه‌های اجرایی در راستای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تولیدات مشترک رسانه‌ای اشاره کرد.

حجت الاسلام فرخی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی در این مراسم گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی مجالی را برای تعارف، تسامح و تساهل باقی نمی‌گذارد و باید برای کاهش آن اقدام عاجل صورت گیرد.

حجت الاسلام فرخی با اشاره به لزوم هم افزائی بین دستگاه‌های فرهنگی، نظارتی و اجرائی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی برای حمایت از نیروی انتظامی در جهت تقویت ارزش‌ها و تضعیف آسیب‌های اجتماعی و هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف آمادگی کامل دارد.

سردار مفخمی شهرستانی فرماندهی نیروی انتظامی استان با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: بالاترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست.

سردار مفخمی افزود: ما از ستاد امر به معروف و نهی از منکر انتظار داریم علاوه بر حضور فعال و موثر در ستاد مبارزه با مواد مخدر، هماهنگی دستگاه‌های عضو این ستاد و اجرایی مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر را از دستگاه‌های عضو پیگیری و مطالبه نمایند.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.