سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر لبنانی: نمی خواهم استعفای من بیهوده باشد

وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کرد برای هرگونه راه حلی که به نفع لبنان و احیای روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس باشد، آماده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان در خصوص استعفای خود پس از بروز بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بر سر اظهاراتش، اعلام کرد برای هرگونه راه حلی که به نفع لبنان و احیای روابط با کشور‌های حاشیه خلیج فارس باشد، آماده است.

قرداحی در گفتگو با شبکه لبنانی «ام تی وی» گفت: «من احساسات مردم را می‌فهمم و دغدغه‌های آن‌ها را درک می‌کنم. من مشکلی ندارم و سرسختانه به صندلی وزارت نمی‌چسبم. وزارتخانه مال من و خانه‌ من نیست.»

او در ادامه افزود: «من نمی خواهم استعفایم تیری در هوا باشد که هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد.»

قابل ذکر است که پس از انتشار یک مصاحبه تلویزیونی با جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس آغاز شد. قرداحی در مصاحبه خود اظهار کرده بود که انصارالله یمن در حال دفاع از خود در این کشور است و ائتلاف سعودی  این جنگ را آغاز کرده است.

پس از آن عربستان، سفیر خود در بیروت را فراخواند و به سفیر لبنان در این کشور ۴۸ ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کند. پس از عربستان، کویت، بحرین و امارات نیز در این تصمیم به آن‌ پیوستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.