سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از زلزله های ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری در هرمزگان

بعد از وقوع زمین‌لرزه روز گذشته استان هرمزگان،‌ رئیس‌جمهور از معاون اول خود خواست در سریع‌ترین زمان ممکن با حضور در محل وقوع زلزله از نزدیک مسائل و مشکلات ناشی از آن را بررسی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زلزله‌ای به‌قدرت ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه روز یکشنبه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگی ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

به‌دنبال این ۲ زمین‌لرزه رئیس‌جمهور ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله شدید استان هرمزگان، تأکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

نیروهای امدادی و خدماتی پای کار آمدند و در پی گزارش های علوم پزشکی هرمزگان تاکنون یک نفر فوت کرده و حدود ۱۰۰ آسیب دیده در مراکز درمانی درمان شده اند؛ تاسیسات زیر بنایی آسیب دیده هرمزگان یکی پس از دیگری در حال وارد شدن به مدار هستند و کارشناسان در حال ارزیابی میزان آسیب دیدگی خانه های زلزله زده در ۶۰ روستای خسارت دیده هستند؛ با وجود انکه بسیاری از مردم بندرعباس و روستاهای زلزله زده هرمزگان شب را در پارک ها و فضای باز گذرانده اند، اما امروز شهر و روستاها روند عادی به خود گرفته و جریان زندگی برقرار است.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.