سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر مشهد:

به زودی اتفاقات خوبی در حاشیه شهر مشهد رقم می‌خورد

نایب رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر مشهد گفت: توافقات خوبی با بنیاد علوی برای ارتقای سطح زندگی مردم حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحسین علوی مقدم نایب رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر مشهد گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با مدیرعامل بنیاد علوی برای بازدید از حاشیه شهر مشهد و برنامه ریزی در جهت تعاملات بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های ملی برای ارتقای سطح زندگی مردم حاشیه شهر مشهد توافقات خوبی با بنیاد علوی صورت پذیرفت.

 او افزود: بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از حاشیه شهر مشهد دو هفته قبل رقم خورد و در آن بازدید نیازسنجی لازم انجام شد؛ متعاقب این بازدید امروز نیز جلسه‌ای در تهران با حضور بنده با مدیرعامل بنیاد علوی برای پیگیری تفاهمات انجام شد.


بیشتر بخوانید


نایب رئیس کمیسیون ویژه حاشیه شهر مشهد ادامه داد: خوشبختانه در این جلسه نیز اتفاق نظر مثبتی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد در قالب تفاهم مشترک شورای ششم مشهدالرضا (ع) و شهرداری با بنیاد علوی صورت گرفت.

علوی مقدم بیان کرد: در قالب این تفاهم قرار است به زودی وام‌های اشتغال‌زایی در حاشیه شهر مشهد اعطا شود که تحولات مثبتی را قطعا رقم خواهد زد.

انتهای پیام//ص.ب.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.