سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر طرح های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

احداث ۱۱ بیمارستان تخصصی در مناطق محروم از سوی نیروی زمینی ارتش

سرهنگ ولی رحمانی گفت: اولین بیمارستان تخصصی و مرکز درمانی در شهرستان محروم و مرزی راز و جرگلان استان خراسان شمالی احداث می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ولی رحمانی با بیان اینکه اولین بیمارستان و مرکز درمانی در شهرستان محروم و نقطه صفر مرزی شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی توسط این نیرو در حال احداث است، گفت: مردم کم برخوردار این شهرستان با احداث این بیمارستان تخصصی، تمامی مطالبات پزشکی خود از این پس برطرف خواهند کرد و مسیر ۴۰۰ کیلومتری مراجعه به اولین بیمارستان در شهرستان بجنورد قطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان مرکز درمانی و بیمارستانی دایر نبوده است، افزود: نیروی زمینی ارتش در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور تا کنون ۱۱ بیمارستان تخصصی را احداث کرده است و دوازدهمین بیمارستان نیز به زودی در شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.

سرهنگ رحمانی به بخش های مهم و تجهیزات بکار رفته در این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت بالغ بر دوهزار متر مربع و با تمامی تجهیزات پزشکی برابر با استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی ساخته خواهد شد. این بیمارستان در حال حاضر ۸۰ تختخوابی است و قابلیت افزایش ۱۰۰ تخت را دارد.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان در بازدید از روند احداث این بیمارستان، ضمن تشکر و قدر دانی از فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص ساخت بیمارستان تخصصی در این شهرستان گفت: مردم شصت و پنج هزار نفری این شهرستان با احداث این بیمارستان نیازمندی های پزشکی خود را در همین شهرستان بر طرف خواهند کرد، اینجا تاکنون مرکز درمانی یا بیمارستانی وجود نداشته است ، امروز با وجود بیماری منحوس کرونا این بیمارستان می تواند بستر بسیار مناسبی برای قطع شیوع ویروس کرونا باشد و انشاءالله پس از پایان یافتن این ویروس این بیمارستان کاملا در حوزه درمان بیماری های تخصصی در خدمت مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.