سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست بهبود فرآیند برنامه ملی واکسیناسیون کرونا در بخش ساربوک

نشست بین بخشی بهبود برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹، با حضور بخشدار ساربوک، سرپرست مرکز بهداشت، بهورزان و شورا‌ها و دهیاران بخش ساربوک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار ساربوک شهرستان قصرقند گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا برای کلیه جمعیت هدف با توجه به هشدار پیک ششم کرونا یکی از ضروریات مهم است که باید با تعامل و هماهنگی بین بخشی به صورت کامل صورت گیرد.

او گفت: همکاری شورا‌ها و دهیاران در واکسیناسیون افراد واجد شرایط و تزریق به موقع هر دو نوبت واکسن کرونا می‌تواند ضریب سلامت جامعه را بالا ببرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان، بهورزان و اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش ساربوک در کمک به انجام فرآیند واکسیناسیون افزود: بدون شک واکسیناسیون عمومی مهم‌ترین برنامه برای مقابله با کرونا است و واکسینه شدن اکثریت جامعه هدف می‌تواند شرایط زندگی را به روال عادی برگرداند.

انور رئیسی بخشدار ساربوک در ادامه اظهار داشت که تجزیه و تحلیل آخرین وضعیت واکسیناسیون کووید ۱۹، بررسی چالش‌های عملیات واکسیناسیون، برنامه ریزی برای تزریق صددرصدی واکسن کرونا، تزریق به موقع واکسن و تاکید بر همکاری تمامی عوامل از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.