سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تازه های نشر در آباده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده از چاپ دو تالیف جدید مولف برتر در آباده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی فرخی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی و پاسداشت پیشکسوتان این عرصه گفت: هفته کتاب و کتابخوانی یادآور نام آورانی است که در راه علم و معرفت گام نهادند و با تحقیق و پژوهش‌های فراوان مسیر دانایی را برای نسل‌های آینده هموار و به کمال رسیدند.

او بیان کرد: شهرستان آباده از نظر تالیف و چاپ کتاب در جایگاه خوبی برخوردار است زیرا مولفان در این شهرستان از تمامی روستاها و شهر‌های توابع، مسیر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را پیش گرفته اند و همه ساله شاهد انتشار ۳ تا ۵ جلد از آثار جدید نویسندگان شهرستان هستیم.

فرخی تصریح کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی دو تالیف  جدید (نقش و سابقه حوزه علمیه و می‌گوییم می‌گویند) از آثار حاج سید حسن موسوی خراسانی انتشاریافت که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آباده رونمایی می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده ادامه داد:حاج سید حسن موسوی خراسانی امام جمعه شهر آباده از نویسندگان برتر این شهرستان بوده که تاکنون بیش از ۶۰ تالیف کتاب در حوزه‌های مختلف مذهبی و دینی را به طبع رسانیده است.

 نمایشگاه دائمی آثار این نویسنده برتر، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: هفته کتاب ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.