سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲ تن مقطوعات چوبی قاچاق در روستای بیساران سروآباد

رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری سروآباد گفت: ۲ تن مقطوعات چوبی قاچاق در روستای بیساران بخش مرکزی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مرادی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد  از کشف و ضبط ۲ تن مقطوعات چوبی قاچاق در روستای بیساران بخش مرکزی خبر داد و افزود: نیرو‌های واحد حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در ادامه تشدید گشت زنی‌های خود دپوی چوب آلات قاچاق را در یکی از نقاط کور روستای بیساران کشف کردند.

مرادی اضافه کرد: مقطوعات چوبی کشف شده از نوع درختان بید خودرو بوده که در زیر چوب آلات باغی پنهان و آماده بارگیری و حمل به خارج از استان بود که با هوشیاری ماموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی کشف و ضبط شد.

او تاکید کرد: پرونده متهمین در اجرای قانون مبارزه با کالای قاچاق و ارز به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

 از مساحت ۱۱۷ هزار هکتاری شهرستان سروآباد ۷۰ هزار هکتار آن را جنگل، ۳۵ هزار هکتار را مرتع و ۱۲ هزار هکتار آن را اراضی کشاورزی و باغی تشکیل می‌دهد. این شهرستان یکی از شهرستان‌های دارای پوشش جنگلی وسیع است که جنگل‌های آن از نوع جنگل‌های زاگرس است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشف و ضبط ، قاچاق چوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.