سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرژانتین – برزیل / جنگ قدرت این بار در راه رسیدن به قطر

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل بامداد فردا در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،، رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده است و این بازی‌ها در تمام قاره‌ها حساسیت‌های زیادی را ایجاد کرده است.

بامداد فردا، اما مسابقه‌ای برگزاری می‌شود که علاوه بر جذابیت‌های همیشگی که دارد دیداری حیثیتی برای هر ۲ تیم است. آرژانتین و برزیل بامداد فردا در شرایطی به مصاف هم می‌روند که نتیجه گیری در این مسابقه حساس برای آن‌ها اهمیت فراوانی دارد.

برزیلی‌ها که به دنبال ادامه دادن حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی هستند با تمام وجود می‌خواهند انتقام شکست خانگی خود را در فینال رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۱ از یاران مسی بگیرند و نگذارند آن‌ها به راحتی به جام جهانی صعود کنند و آرژانتینی‌ها نیز امیدوارند با شکست رقیب پر قدرت خود صعودشان را به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کنند و بعد از رقیب خود دومین تیم صعود کننده این منطقه به جام جهانی فوتبال باشند و همچنین رکورد شکست ناپذیری رقیب خود را نیز بشکنند.

برزیل و آرژانتین بامداد چهارشنبه در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در ۱۴ تقابل اخیر این ۲ تیم نتایج بسیار نزدیکی رقم خورده است. به نحوی که در این مسابقات برزیل و آرژانتین هر کدام ۶ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و ۲ مسابقه نیز با تساوی به اتمام رسیده است. نتایجی که نشان از نزدیکی بیش از حد این ۲ تیم به یکدیگر است.

این ۲ تیم بامداد فردا باید مسابقه دور برگشت خود را در حالی برگزار کنند که دیدار دور رفت آن‌ها در برزیل با حاشیه‌های بزرگی نیمه تمام ماند و به سر انجام نرسید. برزیل و آرژانتین در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی در ماراکانا به مصاف هم رفتند، اما تنها کمتر از ۱۰ دقیقه از بازی نگذشته بود که ماموران پلیس به زمین مسابقه آمدند و بازی با جنجال تمام شد. در ادامه مشخص شد که به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکن آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شده و اجازه ادامه بازی را نداده است.با این وجود به نظر می‌رسد این بار دیگر این ۲ تیم راهی جز تقابل با یکدیگر را ندارند تقابلی که خیلی‌ها به دنبال دیدن آن هستند.

تیم ملی فوتبال برزیل اکنون با ۱۱ پیروزی و یک تساوی و کسب ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی حضور دارد و صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حتمی کرده است و در طرف دیگر آرژانتینی‌ها نیز با ۸ پیروزی و ۴ تساوی و ۲۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و پیروزی مقابل سلسائو به معنی صعود یاران لیونل مسی به جام جهانی قطر است.

اولین تقابل تاریخ آرژانتین و برزیل به سال ۱۹۱۴ برمی گردد که آلبی سلسته با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و بامداد فردا نیز این ۲ تیم بار دیگر سوپرکلاسیکوی فوتبال جهان را برگزار می‌کنند.

تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل چهارشنبه از ساعت ۳ بامداد در ورزشگاه سن خوان دل بیسنتناریو به مصاف هم می‌روند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.