سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر نحوه اجرای بودجه ۱۴۰۰

عضو هیات رئیسه مجلس از مأموریت به کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای نظارت بر نحوه اجرای بودجه ۱۴۰۰ در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی مجلس از ماموریت شورای هماهنگی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به کمیسیون‌های تخصصی برای انجام وظایف نظارتی خود در باره نحوه اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در نشست  شورای هماهنگی هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گزارش ، دیوان محاسبات از اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در ۶ ماهه نخست امسال ارائه شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون گزارش ارائه شده بنا شد تا این گزارش بین کمیسیون‌های تخصصی مجلس توزیع شده و کمیسیون‌ها از جایگاه نظارتی خود به بررسی نحوه اجرای قانون بودجه در ۶ ماهه نخست امسال بپردازند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بر این اساس بنا شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس با دعوت از مسئولان اجرایی مربوطه نحوه اجرای قانون بودجه در ۶ ماهه نخست امسال از جایگاه نظارتی خود مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.