سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش دو بال مهم بالندگی جامعه است

فرماندار شهرستان رشت گفت: افراد متخصص و متبحر حاصل تلاش و زحمات فرهنگیان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی، فرماندار رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد ، گفت: حاصل کار آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی است که آینده را رقم می‌زنند، این کارخانه انسان‌سازی کل بشریت و دنیا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

او افزود: در دنیا آنچه که اتفاق می‌افتد، ماحصل تفکر و ایده انسان‌هایی است که تحت (آموزش) و (پرورش) قرار می‌گیرند و جامعه را از هر منظری به تعالی می‌رسانند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تخصص با آموزش دادن، ایجاد می‌شود، گفت: افراد متخصص و متبحر حاصل تلاش و زحمات فرهنگیان هستند و بر این اساس می‌توان گفت آموزش و پرورش دو بال مهم بالندگی جامعه هستند.

فتح‌اللهی با تاکید بر کیفیت سنجی آموزش افزود: محدودیت در اعتبارات و زیرساخت‌ها همیشه وجود دارد، ولی می‌توان از تجارت و نظرات یکدیگر در جهت رفع موانع بهره برد و اگر قرار باشد آموزش و پرورش به تنهایی تمام مشکلاتش را حل کند، اصلا امکانپذیر نیست.

او با ابزار خرسندی از رتبه یک استان در واکسیناسیون عمومی و دانش‌آموزی در هر سه دز، گفت: خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های متولی توانستیم عملکرد خوبی در تزریق واکسن داشته باشیم و امیدواریم با توجه به مشقت آموزش‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برای جامعه فرهنگی بتوانیم هر چه سریعتر با کامل واکسینه شدن جامعه آموزش‌ها را حضوری دنبال کنیم.

فرماندار رشت با اشاره اجرای طرح جمع آوری کاغذ‌های باطله از مدارس و ادارات شهرستان، تصریح کرد: با اجرای این طرح می‌توان از محل فروش این کاغذ‌های باطله جمع آوری شده اقدامات زیادی انجام داد.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.