سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۲ تا ۶ هزار نفر در چابهار واکسن کرونا دریافت می‌کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار با اشاره به اینکه روزانه بین ۲ تا ۶ هزار نفر در این شهرستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند گفت: این آمار نشان از استقبال مردم بوده، اما توصیه برای واکسیناسیون سایر افراد هنوز وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، همایون دادگر  مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار  اظهارداشت: براساس آمار ۷۸ درصد مردم شهرستان چابهار دُز اول واکسن کرونا و ۲۹ درصد دُز دوم را دریافت کرده‌اند و باید برای ایمنی بهتر حتما این دُز دوم تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه از جمعیت بالای ۱۲ سال در شهرستان چابهار ۱۵۱ هزار و ۴۰۸ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند افزود: از این میزان ۱۱۷هزار و ۸۵۹ نفر دُز اول و ۴۳ هزار و ۷۷۶ نفر دُز دوم این واکسن را تزریق کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: قشر‌های مختلف مردم برای مراعات حال همدیگر از تجمع غیرضروری، شرکت در مراسم عروسی و عزا و رفت و آمد‌ها خودداری کنند تا سلامت عزیزان خود را تضمین و از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی اظهارداشت: ۶۹ مرکز از جمله خانه‌های بهداشت، مراکز تجمیعی و مراکز جامع سلامت برای تزریق واکسن کرونا در چابهار پیش‌بینی شده است تا افراد واجد شرایط به راحتی واکسن دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.