سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی:

میزان خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی صفر است

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: میزان خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی صفر است و کشاورزان زعفرانکار تمایلی به فروش محصول خود ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری‌مقدم مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی از اواخر مهرماه آغاز شد که در همان روز‌های نخست سه کیلوگرم زعفران تحویل یکی از مراکز شد، اما به مرور با بالا رفتن قیمت زعفران در بازار با توجه به قطعی نبودن قرارداد خرید، کشاورزان مالک، محصول خود را بازپس گرفتند.

او به فعالیت ۱۴ مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای طرح خرید حمایتی جلوگیری از کاهش قیمت محصول در بازار و حمایت از کشاورزان است و با توجه به این که هم اکنون شاهد قیمت مناسب و بالای محصول زعفران در بازار هستیم استقبالی از سوی کشاورزان نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: امسال صندوق حمایت از توسعه کشاورزی خراسان جنوبی در سراسر کشور خرید حمایتی زعفران را انجام می‌دهد و ادامه اجرای طرح خرید حمایتی کاملا بر اساس تصمیم‌گیری از سوی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی خراسان جنوبی است و ما در خراسان رضوی صرفا در خرید همکاری داریم.

ناصری مقدم بیان کرد: محصول زعفران امسال در چهار سطح نگین به ازای هر کیلوگرم ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، شبه نگین به ازای هر کیلوگرم ۱۶ میلیون تومان، پوشال مرغوب به ازای هر کیلوگرم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پوشال معمولی به ازای هر کیلوگرم ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

انتهای پیام//ت. ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.