سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری دیگر برای جامعه ورزشی شهرستان بافق

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال گفت: سه آکادمی هندبال در کشور از جمله باشگاه سنگ آهن بافق توانستند مجوز فعالیت کسب کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر خوشنویس، رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال گفت: از ۳۰ درخواست کسب مجوز آکادمی از سراسر کشور و با بررسی‌های به عمل آمده از زیرساخت‌های تدوین شده در آیین نامه مصوب سال ۱۳۹۹، با صدور مجوز آکادمی هندبال به باشگاه‌های فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق، ذغال سنگ طبس و فراز بام دهدشت موافقت شد و تعداد مجوز‌های آکادمی هندبال ایران با این ۳ مجوز به ۶ آکادمی در کشور رسید.

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق در رابطه با تاسیس آکادمی ها، ادامه داد: تاسیس اکادمی در یک رشته ورزشی به منظور این است که آموزش‌ها با حضور مربیان سطح یک کشور بصورت علمی و تخصصی انجام شود و افراد در این آکادمی‌ها در زمینه‌های مختلف بصورت حرفه‌ای اعم از تغذیه، آموزش و روانشناسی، استعداد سنجی شوند.

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق نیز یکی از اهداف تاسیس اکادمی هندبال را تقویت و تربیت بازیکن برای تیم داری حرفه‌ای در هندبال دانست و افزود: چشم انداز ما بازیکن پروری است و امیدوارم بتوانیم در این مسیر سخت سربلند و پیروز قدم برداریم.

منصوریان تصریح کرد: با حضور مربیان مطرح کشوری در این آکادمی‌ها می‌توانیم کلاس‌های دانش افزایی ویژه مربیان برگزار کنیم تا زمینه رشد مربیان بومی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.