سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر به دستگاه‌های کم کار سیستان و بلوچستان در واکسیناسیون کارکنان

کم کاری برخی دستگاه‌های سیستان و بلوچستان در واکسیناسیون کارکنان به ویژه دستگاه‌هایی که مستقیم با مردم سر و کار دارند، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و باید پاسخگو باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدهادی مرعشی  معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان این مطلب، گفت: با وجود این که اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به عملکرد قابل تقدیر ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون کارکنان رسیده‌اند، اما برخی دستگاه‌ها عملکرد قابل قبولی نداشتند که بایستی آمار‌ها به طور ویژه بررسی و تذکر لازم به این دستگاه‌ها داده شود.

محمدهادی مرعشی با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش‌های کادر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان از نظر پوشش واکسیناسیون در سطح کشورهمچنان در رتبه آخر قرار دارد که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی افزود: بر اساس آمار ستاد ملی کرونا؛ سیستان و بلوچستان از لحاظ ابتلای افراد به بیماری کرونا رو به افزایش، اما از لحاظ آمار فوتی‌ها رو به کاهش است و روند نزولی خوبی دارد که این امر نویدبخش نتایج خوب و اقدامات و فعالیت‌های موثر در مقابله با این بیماری است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود این که موج ششم بیماری کرونا تقریباً در کشور کنترل شده است، اما امکان جهش مجدد و ابتلای افراد و تغییر رنگ‌بندی کرونایی استان طی ۲۰ روز آینده وجود دارد و مراقبت و تلاش‌های بیشتر برای جلوگیری از شیوع بیماری، ضرورت دارد.

علیرضا شهرکی مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در این جلسه از جهش استان در واکسیناسیون خبرداد و گفت: از نظر پوشش واکسیناسیون در یک هفته گذشته ۷ درصد رشد داشته‌ایم به گونه‌ای که ۷۲ درصد مردم استان دز اول و ۳۴درصد مردم نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.