سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی خوشه طلایی ساوه:

زیرساخت‌های ورزشی ساوه نیازمند توجه است

مهابادی گفت: وضعیت زمین چمران، کیفیت بازی با مس را تحت الشعاع قرار داد.

مهابادی سرمربی خوشه طلایی ساوه  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به وضعیت نامناسب زمین شهید مجموعه شهید چمران ساوه د ربازی با مس گفت: وضعیت زمین مجموعه شهید چمران کیفیت بازی را تحت الشعاع قرار داده بود، ولی بازیکنان ما در هر دو نیمه به این رقابت مسلط بودند.

مهابادی افزود: زیرساخت‌های ورزشی ساوه نیازمند توجه است و در بسیاری از شهر‌های کوچکتر از ساوه شاهد احداث استادیوم‌های ۱۵ هزار نفری هستیم.

او اضافه کرد: به هر حال با توجه به فعالیت سه ساله خوشه طلایی در لیگ دسته اول، نیازمند ایجاد شرایط بهتری از لحاظ امکانات زمین و استادیوم هستیم.

منهاجی مربی مس کرمان هم گفت: مجموعه ورزشی چمران در شان مردم شهر ساوه نیست و واقعا حق دارند از یک استادیوم مجهزتری برخوردار باشند.

منهاجی افزود: نبود زیرساخت ورزشی لازم، ضربه به تیم خوشه طلایی است که میزبانی و بازی‌های خود را در این زمین دارند و در کسب نتایج شان تاثیر گذار خواهد بود.

او اضافه کرد: امیدوارم، مسئولین استانی اقدامات موثرتری را در این راستا انجام دهند.

شاگردان مهابادی چهارشنبه ۲۶ آبان در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور میهمان خیبر خرم‌آباد خواهند بود.

در ادامه لیگ دسته اول فوتبال و از هفته پنجم نماینده لیگ یکی فوتبال استان مرکزی در مقابل میهمان خود به تساوی در عدد یک رضایت داد.

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) و از هفته پنجم خوشه طلایی ساوه ۲۱ آبان در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبان مس کرمان بود و به تساوی در عدد یک با این تیم رضایت داد.

بارش باران و کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه شهید چمران باعث شد دو تیم در زمینی بی کیفیت و باتلاقی بازی را ادامه دهند.


انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.