سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات در اتریش در اعتراض به قرنطینه کرونایی

در پی تصمیم دولت اتریش مبنی بر قرنطینه کردن افراد واکسینه نشده، این افراد در خیابان‌های زالتسبورگ دست به تظاهرات زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، حدود ۱۰۰۰ نفر معترض، به خیابان‌های زالتسبورگ چهارمین شهر بزرگ اتریش آمده و دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات در پی تصمیم دولت مبنی بر قرنطینه کردن افراد واکسینه نشده شکل گرفته است. تظاهرکنندگان به سمت دفتر منطقه‌ای تلویزیون ملی ORF به راه افتادند و شعار‌هایی از قبیل «رسانه دروغگو» سر دادند. همچنین معترضان به انتقاد شدید از سیاست اجباری شدن واکسن پرداختند.

اوایل این هفته الکساندر فن در بلن، رئیس‌ جمهور اتریش هشدار داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در حال افزایش است و باید اقدامات فوری برای بهبود وضعیت انجام شود. «اوبراسترایش» و «سالزبورگ» از جمله مناطقی هستند که بیشترین آسیب را از کووید-۱۹ دیده اند. مقامات محلی هم اعلام کرده اند که از ۱۵ نوامبر از خروج افراد واکسینه نشده به دلایل غیرضروری ممانعت به عمل می‌آید.

گفتنی است که تعداد مبتلایان جدید که به طور روزانه در اتریش گزارش می‌شوند روند صعودی دارد و روز گذشته ۱۳ هزار مورد جدید از ابتلا به کرونا در این کشور گزارش شده است. در حال حاضر نیز ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی در اتریش وجود دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.