سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی قصه گویان فارس به جشنواره قصه گویی

۴ قصه‌گو از کانون فارس به مرحله نیمه نهایی جشنواره قصه گویی راه یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اعلام کرد، در پایش اولیه پس از بررسی ۴  هزار و ۴۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۳۲۱ قصه ۹۰ ثانیه‌ای انتخاب شد.

پیشتر اعلام شده بود که ۷۴ اثر به مرحله نیمه‌نهایی بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره راه پیدا کرده‌اند که اسامی راه یافتگان اعلام شد و نرگس عرفانی‌ نیا، مهدی مقربی، ثمین ابوالحسنی و مریم متفکر، قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هستند که در مرحله نیمه نهایی با ۶۶ قصه‌گوی دیگر از سراسر کشور رقابت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، داوران مرحله نیمه‌ نهایی متشکل از صادق کیانی‌ مقدم مسئول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسئول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسار تهرانی از قصه‌گویان و داوران باسابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کردند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

 هیأت داوران مرحله پایانی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بزودی این آثار را داوری و برگزیدگان آن همزمان با مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی می شوند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.