سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری محفل ترنم وحی در کرمان

محفل قرآن و عترت ترنم وحی با حضور قاریان ممتاز کرمانی در محل سالن باستانی پاریزی برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، محفل قرآن و عترت «ترنم وحی» با حضور قاریان ممتاز کرمانی مجتبی یداللهی، سجاد محمدرفیع؛ استاد فرهیخته حسن مجیدی فر و تعدادی از همکاران کتابخانه‌های عمومی شهر کرمان به صورت حضوری و مجازی در محل سالن باستانی پاریزی برگزار شد.

حسن مجیدی فر، استاد فرهیخته با اشاره به اهمیت آیه‌های قرانی در زندگی افراد گفت: انسان‌ها با تمسک به قرآن و عمل به آیات متبرک قرآن تغییرات و اتفاقاتی را در زندگی شان حس می‌کنند که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

او انس با قران را از نعماتی دانست که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می‌کند.

مجیدی فر در ادامه از تاثیر تدبر در آیات و انس با قران در زندگی افراد مختلف گفت و تاکید کرد: قرآن در زندگی هر فرد با هر شرایط و موقعیتی تاثیر متفاوت و متناسب خواهد داشت.

احمد وفائی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به برکات آیات قرآن عنوان کرد: با کلام وحی به پیشواز بیست و نهمین دوره هفته کتاب می‌رویم و از برکات معجزه جاوید پیامبرگرامی اسلام (ص) کتاب قران بهره مند می‌شویم.

او اظهار داشت: محافل قرآن و عترت در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

در این مراسم قاریان ممتاز کرمانی آیاتی از قران کریم را تلاوت کردند.

محفل قرآن و عترت ترنم وحی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی به صورت مجازی نیز در فضای اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/kermanpll/etrat پخش شد.
 
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.