سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگنه: همیشه ثابت کردیم که با غیرت و با پشت کار، می‌توانیم قله‌های زیادی را فتح کنیم

رئیس کمیته همگانی فدراسیون اسکی در خصوص شرایط این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

کیوان محبی زنگنه رئیس کمیته همگانی فدراسیون اسکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد افتتاح پیست توچال گفت: مسابقات جام جهانی اسکی در اتریش (رشته پارالال) در حال برگزاری است. توچال جزو پنجمین پیست‌های است که بازگشایی می‌شود و در بهار هم، به کار خودش پایان می‌دهد. این پیست جزو یکی از زیبا‌ترین منظره‌های دیدنی در ایران است. شرایط آب و هوا در اینجا مطلوب است.

او ادامه داد: تیم اسکی آلپاین آقایان و تیم اسکی استان تهران در این پیست اردوی خود را آغاز می‌کنند. بانوان هم در پیست اسکی دبی در حال تمرین هستند. از هفته آینده تمرین مشترک آقایان و بانوان به صورت مشترک در همین پیست برگزار می‌شود. امسال سال المپیک زمستانی است و همه ورزشکاران، خود را برای این مسابقات آماده می‌کنند. در روز‌های آتی بارش برف داریم و امیدوارم با این بارش ها، شاهد باز شدن دیگر پیست‌ها در کشورمان باشیم.

زنگنه درباره مشکلات اسکی بازان تصریح کرد: شرایط ما همین است. کشور‌های اروپایی در یخچال‌ها و با امکانات بهتری، اردو می‌زنند. خیلی از تیم‌های صاحب نام جهان، ۱۲ ماه در برف هستند و تمرین می‌کنند. این شرایط برای کشور ما فراهم نیست و امکانات مطلوبی نداریم اما همیشه ثابت کردیم که با غیرت و با پشت کار، می‌توانیم قله‌های زیادی را فتح کنیم و موفق ظاهر شویم. ان شاالله با برنامه ریزی‌های بهتر، بتوانیم در این مسابقات افتخار آفرینی کنیم و در آینده، پیشرفت کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.