سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: مشکلی اصلی ما نداشتن برف در اکثر ماه‌های یک سال است

رئیس سابق کمیته جوانان اسکی در خصوص افتتاحیه پیست توچال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صادق کلهر، رئیس سابق کمیته جوانان اسکی و مشاور فنی فدراسیون اسکی در خصوص افتتاحیه پیست توچال اظهار کرد: امروز ۲۳ آبان ماه افتتاحیه پیست توچال است و خدا را شکر که شرایط بارش برف خوب بود و شرایط برای برگزاری اردوی اسکی آلپاین مهیا بود. در حال حاضر تیم ملی اسکی در پیست توچال در حال برگزاری اردو برای مسابقات المپیک زمستانی هستند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی که برای وارد کردن وسایل و تجهیزات به پیست اسکی داریم، قیمت بلیت‌های پیست اسکی مناسب است و قیمت بالایی نیست. در کشور‌های اروپایی، اسکی بازان باید ۲ الی ۳ برابر این قیمت را برای اسکی کردن پرداخت کنند. با توجه به شرایط کرونایی و مشکلاتی که هست، ما تدابیری اندیشیده ایم که مردم عزیزمان در تهیه بلیت مشکلی نداشته باشند و بتوانند از این طبیعت زیبا استفاده کنند. با توجه به شرایط کرونایی و سایر مشکلات، فدراسیون هم باید همت کند و تدابیری را برای اسکی بازان در نظر بگیرد، که ورزشکاران ما بتوانند در مسابقات بین المللی بدرخشند.

او افزود: با توجه به شرایطی که پیش آمد، اردو‌ها به استان‌ها واگذار شد. در چند روزی که این پیست افتتاح شد، ورزشکاران ما اردوی خود را آغاز کردند. این رشته یکی از شانس‌های کسب مدال است و انشاالله از امروز به بعد رئیس فدراسیون اسکی، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک به این رشته کمک کنند تا ورزشکاران ما برای تمرینات و چوب‌های اسکی دغدغه‌ای نداشته باشند که به امید خدا در مسابقات آسیایی پیش رو که در کشور لبنان برگزار می‌شود، مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم. تمام پیست‌ها مشارکت خوبی برای برگزاری اردو‌ها با فدراسیون اسکی دارند، اما مشکلی اصلی ما این است که مدت زمان برف ما در این پیست‌ها کم است و این مدت از آبان ماه شروع می‌شود و تا فروردین ماه ادامه دارد، اما کشور‌های اروپایی ۱۰ ماه از سال برف دارند و در پیست‌های خود به تمرین کردن مشغول هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اسکی ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.