سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاوه گویی‌های سفیر بحرین در نشست صهیونیستی علیه ایران

شیخ عبدالله بن راشد آل خلیفه در نشست صهیونیستی اتحاد علیه ایران، در ادامه اتهام زنی‌های خود مدعی شد ایران تهدیدی برای منطقه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین، شیخ عبدالله بن راشد آل خلیفه، سفیر بحرین در آمریکا، در نشست صهیونیستی موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (UANI) به صورت مجازی شرکت کرد و به یاوه گویی درباره ایران پرداخت.

در این نشست ضد ایرانی شخصیت‌های سیاسی ارشد و اعضای سنای آمریکا از جمله رابرت منندز، سناتور دموکرات و لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه حضور داشتند.

آل خلیفه در یاوه گویی‌های خود از کشور‌های حاضر در این نشست خواست  تا تلاش‌های خود را برای آنچه خطرات احتمالی ایران در منطقه ادعا می شود، افزایش دهند.  

سفیر بحرین در آمریکا در ادامه بر تهدید‌ها و چالش‌های امنیتی در سطوح منطقه‌ای و بین المللی اشاره کرد و بر تلاش بحرین برای حفاظت از عبور و مرور ایمن کشتی‌ها در خلیج فارس ازطریق ائتلاف با کشور‌های دیگر تاکید کرد.

او در ادامه با وجود اعتراضات به دلیل جنایات آل خلیفه در بحرین، سیاست خارجی کشورش را تحسین کرد و ادعا کرد که منافع شهروندان بحرین در راس اولویت سیاست خارجی این کشور قرار دارد.

شیخ عبدالله در انتهای سخنرانی خود روابط مستحکم بین آمریکا و بحرین و همکاری‌های بین المللی در مقابله با چالش‌های امنیتی پیش رو در منطقه و جهان، ابراز خرسندی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
بحرین یکی از استانهای ایران
۱۵:۳۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
بچه ها بحرین یکی از استانهای ایران نبود؟؟؟
من فکر کنم جزایر بحرین همیشه جزو استان فارس بوده و زمانی هم باید
به اغوش پدر برگردد.
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
چقدر ما بدبخت شدیم بحرین هم برای ما خط و نشان میکشه
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
شما را نمی دانم ولی من بدبخت نیستم چون سگان و شغالان ولگرد کارشان همین یاوه سرایی هاست