سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تراکتور: من به موفقیت سولدو امیدوار هستم/ چند مربی داخلی به کادر فنی اضافه می‌شوند

کاظم محمودی سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره سولدو سرمربی جدید این تیم تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم محمودی درباره حضور زونیمیر سولدو، در تبریز و عقد قرارداد با باشگاه تراکتور اظهار کرد: او ساعت ۱۲ شب گذشته همراه با فابین وارد تبریز شد. ساعت یک بامداد هم قرارداد را امضاء کردیم و ساعت ۱۵ امروز تمرینات تراکتور با حضور سرمربی جدید برگزار می‌شود.

محمودی درباره میزان امیدواری‌اش به عملکرد این مربی کروات در تراکتور گفت: امسال تیم جوانی داریم. سولدو هم ضمن اینکه بازیکن توانمندی بود، مربی توانایی هم است. من به موفقیت‌اش در تراکتور امیدوار هستم. همه باید به او کمک کرده و هواداران و مسئولان باشگاه هم باید از این مربی حمایت کنند و همه امکانات را در اختیارش قرار بدهیم تا به موفقیت برسد. اطمینان دارم این اتفاق خواهد افتاد.

او درباره اینکه آیا سولدو فقط یک دستیار به ایران آورده است، گفت: فقط فابین با این مربی به ایران آمده، سایر دستیاران ایرانی هستند که ظرف روز‌های آینده آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. البته احتمالا یکی، ۲ مربی ایرانی به کادر فنی فعلی ما اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره درخواست سولدو برای در اختیار گرفتن امکانات بیان کرد: او قبل از حضور در تبریز در مورد همه مسائل با هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صحبت کرده است. امروز هم به باشگاه می‌آید و امکانات را از نزدیک می‌بیند. هر چیزی بخواهد در اختیارش قرار می‌دهیم.

او درباره اینکه به نظر می‌رسد باید مدیران تراکتور صبر و تحمل خود را بالاتر برده و برخلاف سایر مربیان فرصت بیشتری به سولدو بدهند، بیان کرد: ثبات خیلی مهم است، ان‌شاءالله از این به بعد رویه‌ای پیش می‌گیریم که ثبات مربیگری و مدیریتی در تراکتور جا بیفتد. اطمینان داریم آینده روشنی برای تیم ما رقم خواهد خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.