سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار فرماندار کاشان برای تسریع در واکسیناسیون

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: در برنامه‌های آتی محدودیت در ارائه خدمت به افراد واکسن نزده در دستور کار خواهد بود؛ بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود در اولین فرصت به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: برنامه آموزش حضوری در مدارس منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا بوده و معیار آن واکسیناسیون جامعه هدف دانش آموزان و فرهنگیان است.

وی افزود: معلمان و کارکنان اداری آموزش و پرورش ملزم هستند که حتما تمامی دزهای واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

مرتضایی در ادامه گفت: علاوه بر کلیه فرهنگیان شهرستان، کارکنان ادارات و دستگاه های عمومی و اجرایی باید واکسن‌کرونا را دریافت کنند.

فرماندار کاشان تصریح کرد: در برنامه‌های آتی شهرستان محدودیت در ارائه خدمت به افراد واکسن نزده در دستور کار خواهد بود؛ بنابراین از شهروندان شریف کاشانی درخواست می‌شود در اولین فرصت به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان کاشان مراجعه کنند.

وی در پایان بر لزوم اجرای شیوه نامه ها طبق دستور ابلاغی ستادملی، استانی و شهرستانی ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا را ضروری دانست.

مرتضایی گفت: برنامه امسال ما در حوزه نهضت سوادآموزی، آموزش تمامی افراد بی سواد است که تا پایان سال ۱۴۰۰ جشن پایان بیسوادی را در کاشان بگیریم.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.