سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۴ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال در زاهدان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: ۷۴ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال این شهرستان از ابتدای اجرای واکسیناسیون تاکنون۲ دُز واکسن کرونا و ۸۸ درصد آنان دُز اول واکسن را با تلاش، همدلی همکاران و استقبال مردم دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلیل نجاتی رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: امید است این اتفاق مثبت واکسیناسیون در کاهش ابتلا و به ویژه میزان بستری در مراکز درمانی و مرگ و میر موثر باشد.

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت بیشتر مردم برای پوشش کامل جمعیت نقش مهمی در رسیدن به هدف ایمن‌سازی جامعه در برابر کرونا دارد افزود: برای ایجاد مصونیت در جامعه باید بیش‌از ۸۰ درصد از مردم هر ۲ دُز واکسن کرونای خود را دریافت کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۷۳ مورد جدید کرونا طی شبانه‌روز گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۳۰ هزار و ۵۳۷ نفر رسید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری افزود: با فوت ۲ نفر در شبانه‌روز گذشته شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۲۲۵ بیمار حاد تنفسی و ۸۸ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.