سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارون خرمشهر آمیخته با فاضلاب

مدیرآبفای خوزستان از ریخته شدن فاضلاب به رود کارون خرمشهر خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد، مدیرآبفای خوزستان در گفت و گو  با باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان گفت: فاضلاب در سه نقطه به رودخانه کارون در خرمشهر ریخته می شود و تا نیمه نخست سال جدید و به مدار آمدن تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان ادامه خواهد داشت.

او از پیشرفت ۷۱ درصدی ۲ تصفیه خانه فاضلاب با تجهیزات به روز در آبادان و خرمشهر خبر داد و توضیح داد: در یک نقطه از آبادان نیز ریختن فاضلاب به درون رودخانه وجود دارد، اما راه اندازی تصفیه خانه نیز در آبادان تا پایان امسال پایان می‌یابد و این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیر آبفای خوزستان ریختن فاضلاب به کارون را خطری جدی برای محیط زیست خواند و افزود: سیستم آن باید به گونه‌ای طراحی شود تا امکان ریختن آن در رودخانه وجود نداشته باشد

کریمی نژاد به شهروندان آبادان و خرمشهر اطمینان داد که بخش زیادی از مقدار مورد نیاز برای تامین آب شرب خرمشهر و آبادان از طرح غدیر برداشت می‌شود و تا پایان امسال آب این دو شهرستان به صورت کامل از این طرح گرفته می‌شود.

او از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو برای اصلاح شبکه فاضلاب آبادان و افزایش آن به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به درخواست مدیر بانک صادرات خبر داد و ادامه داد: ۶ پیمانکار آماده‌ی اجرای طرح هستند و پس از مناقصه تا ۴۵ روز آینده عملیات این پروژه آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.