سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی فرماندار بوشهر شد

استاندار بوشهر صالح رحیمی را به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در مراسم تکریم و معرفی فرماندار بوشهر گفت: آنچه که در جسله امروز دیدم این بود که اخلاق سیاسی در استان ما نسبت به خیلی از جا‌های دیگر برتر است و این حاصل تلاش کسانی است که برای فرهنگ این دیار زحمت کشیدند.

او با قدردانی از فعالیت ۵ سال و ۸ ماهه عباس جمشیدی فرماندار پیشین بوشهر صالح رحیمی را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کرد و افزود: رحیمی ۷ سال در دولت‌های نهم و دهم بخشدار مرکزی بوشهر بود و از نیروهای بسیجی است که در زمان دفاع مقدس با وجود سن کم در جبهه حضور یافت و اکنون هم به عنوان نیرویی مردمی و تحصیل‌کرده به مسائل اساسی استان و شهرستان مسلط است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه هر جا کار جمعی می‌کنیم موفق می‌شویم، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی میان فرماندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، شورای شهر و شهردار بوشهر، سازوکار مناسب برای حل مشکلات مرکز استان فراهم شود.


بیشتر بخوانید


محمدی‌زاده با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی جامعه گفت: ما با آگاهی از این شرایط، کار را پذیرفته‌ایم. ما عادت کرده‌ایم که در سختی‌ها کنار مردم، دولت و انقلاب باشیم.

او بیان کرد: استان  بوشهر از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

استاندار بوشهر گفت: همان طور که امروز پیشکسوتان جهاد و شهادت را تکریم می‌کنیم سال‌های آینده نیز کسانی که امروز در جنگ اقتصادی نقش ایفا و برای پیروزی در جنگ تلاش کرد‌ه‌اند، تکریم خواهند شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.