سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان ایوان :

نیروی انتظامی، نیرویی مقتدر و موفق است

امام جمعه شهرستان ایوان گفت:نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها که مهمترین آن‌ها حفظ و تأمین امنیت بوده موفق و مایه آرامش و اطمینان مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام علی حیدری ،امام جمعه شهرستان ایوان در دیدار با فرمانده و مسئولین انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت: نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها که مهمترین آن‌ها حفظ و تأمین امنیت بوده بحمدالله موفق بوده و مایه آرامش و اطمینان مردم بوده است.

او افزود: مردم قدردان و قدرشناس نیروی انتظامی بوده و هستند، زیرا کار و عمل نیروی انتظامی کاری انقلابی است و من هم به سهم خودم از مجموعه انتظامی شهرستان تشکر می‌کنم.

امام جمعه شهرستان ایوان، خاطر نشان کرد: قطعاً امنیت یک ضروریات ادامه زندگی در هر جامعه‌ای است و در تامین امنیت نیروی انتظامی یکی از نقش‌های محوری و اساسی را دارد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه وظیفه اصلی نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است بیان داشت: نیروی مقتدر پلیس علاوه بر انجام وظایف خود، دوشادوش سازمان‌های دیگر در جهت پیشبرد امورات کشور در هر زمینه‌ای نیاز باشد تلاش می‌کند که این روحیه و رویه انقلابی بودن آن را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بیشتر از دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها با حقوق مردم سر و کار دارند و باید مراقب باشند تا حقوق مردم تضییع نگردد البته نیروی انتظامی باید مقتدر باشد و این اقتدار به معنای زورگویی و پرخاشگری نیست بلکه به معنای توانمندی در حل مشکلات مردم و اجرای قانون می‌باشد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.