سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد:

افزایش بستری‌های کرونا در کرمان

رشیدی نژاد گفت: با توجه به تغییر شهر‌های آبی استان کرمان به وضعیت زرد و نارنجی، کرمان یکی از استان‌های شاخص در افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا ویروس که در استانداری کرمان برگزار شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۱۰۴ هزار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند و تقریبا ۵۵ هزار نفر آن‌ها به لحاظ آزمایشی مثبت بوده‌اند.

او فوتی‌های ناشی از کرونا در استان کرمان را حدود ۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت ۵۰۰ هزار تست پی‌سی‌آر و به همین میزان تست سریع انجام شده است.

رشیدی‌نژاد بیان داشت: در حال حاضر ۶۸۹ بیمار در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند که ابتلا به کرونای ۲۷۱ نفر آن‌ها ثابت شده است.

او از بستری ۱۴۰ بیمار کرونایی در آی‌سی‌یو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر‌های آبی استان به وضعیت زرد و نارنجی تغییر کرده اند، کرمان یکی از استان‌های شاخص در افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به واکسیناسیون نوبت اول ۷۹ درصد از جمعیت هدف در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در شرق و جنوب استان، هم‌طراز با استان‌های پیشرو نیستیم؛ اما در مجموع ۵۸ درصد جمعیت استان کرمان، نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.