سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری دو پرواز جدید در مسیر لامرد-کیش

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: دو پرواز جدید در مسیر لامرد-کیش از آذرماه امسال برقرار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب عزیزی، مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: با انجام گسترده واکسیناسیون کرونا در کشور، این فرودگاه علاوه بر افزودن یک پرواز در روز‌های یکشنبه در مسیر شیراز به پرواز‌های قبلی، از تاریخ سوم آذر ماه ١٤٠٠ دو پرواز دیگر در روز‌های چهارشنبه و یکشنبه از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به جزیره کیش برقرار کرده است.

او افزود: مسافران می توانند با طی زمان نیم ساعت پرواز بر فراز خلیج فارس خود را از لامرد به جزیره کیش برسانند.

عزیزی ادامه داد: این پرواز هر هفته در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه ساعت ٨ صبح از کیش پرواز کرده و ساعت ٨ و نیم صبح در لامرد به زمین خواهد نشست. ضمنا ساعت خروج از لامرد ساعت ١٤ همان روز و ورود به کیش ساعت ۱۴ و سی دقیقه عصر خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته تعداد ۳۱۰ پرواز شامل پرواز‌های داخلی در مسیر‌های تهران، شیراز، بندرعباس، سیری و کیش، پرواز‌های نظامی، اورژانس و فوق سبک از این فرودگاه انجام شده است.

او گفت: همچنین در مسیر‌های فعال و برنامه ریزی شده تا پایان سال در مقاصد خارجی شامل نجف، دوحه، دبی و کویت پرواز‌ها برقرار است و پیش بینی می‌شود در صورت عادی شدن شرایط همه گیری کرونا رشد دوبرابری میزان بار و مسافر را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته باشیم.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.