سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خبر داد؛

افتتاح دفتر خدمات کشاورزی غیردولتی در بخش مورموری شهرستان آبدانان

اقدسی گفت: با هدف ارائه خدمات بهتر به کشاورزان، دفتر خدمات کشاورزی غیر دولتی در بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان، مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در بخش کلات مورموری آغاز به کار کرد.

اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در این مراسم، گفت: هدف از برقراری این مراکز، ارائه خدمات بیشتر به کشاورزان در قطب تولید است.

او ادامه داد: ان شاالله این مراکز با توان کارشناسی که خواهند داشت در زمینه‌های مختلف در بخش کشاورزی مانند فعالیت‌هایی که قابل واگذاری به بخش خصوصی است، پس از این، این مراکز با تعرفه‌هایی که تعیین خواهند شد در خدمت کشاورزان گرامی خواهند بود.

از اهداف مهم این مراکز غیر دولتی می‌توان به فرصت‌های جدید شغلی متناسب با شرایط اقتصادی و تنوع بخشیدن به ظرفیت‌های اشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد.

با راه اندازی مرکز غیردولتی در بخش کلات کشاورزان این بخش علاوه بر خدمات حضوری مهندسین، راندمان تولید نیز در بخش کشاورزی به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بالغ بر ۲۴ هزار هکتار زمین کشاورزی قابل کشت و ۱۲ هزار بهره بردار باعث شده تا بخش کلات مورموری به قطب کشاورزی شهرستان آبدانان تبدیل شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.