سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمین اردوی تیم ملی هندبال دختران در شاهرود آغاز شد

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: نهمین اردوی تیم ملی هندبال دختران از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه برای کسب آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی در شاهرود آغاز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مریم رضاییان سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: اردوی این تیم با حضور ۲۳ هندبالیست دختر نوجوان از سراسر کشور به مدت یک هفته در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نرگس ساغری و سحر ابراهیمی از شاهرود و صبا میرهاج از سمنان در این اردو تمرینی حضور دارند، اظهار داشت: این اردو زیر نظر خدیجه قانع به عنوان سرمربی با مربیگری فاطمه محمد خانی، حضور ندا اسدی به عنوان فیزیوتراپ و مدیریت فنی غلام علی اکبرآبادی برگزار می‌شود.

رضاییان با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۸ بازیکن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی انتخاب می‌شوند، ابراز داشت: تمرینات این دوره با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان ادامه داد: الناز یارمحمدی و صبا زنگنه از همدان؛ مبینا حاج حیدری، سعیده غضنفری، نیایش احمدی، شهرزاد نصوحی و الهه نیکان از اصفهان؛ الینا رضایی از فارس؛ فاطمه مریخ و آرزو بهمنی از خوزستان؛ شقایق چراغی و مائده عشاق از تهران؛ آسمان بدوی از البرز؛ هستی دوخایی و فاطمه احمدی از مرکزی؛ نسترن گودرزی و زهرا فتوحی از قم؛ هانیه شاه ویسی و نگین رحمانی از کردستان؛ مریم حسینی از کهگیلویه و بویراحمد؛ سحر ابراهیمی، نرگس ساغری و صبا میرهاج از سمنان در این اردو حضور دارند.

به گفته وی، مسابقات قهرمانی آسیا اوایل آذرماه به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

هفتمین اردوی تیم ملی هندبال دختران شهریورماه در شاهرود انجام شد.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.