سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی

داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم ، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: علی عابدی، نادر برهانی مرند و اتابک نادری بعنوان داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی معرفی شدند.

او افزود: با نظر هیئت انتخاب ۶ اثر از مجموع ۸ اثر ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره، به مرحله پایانی راه یافتند که این آثار ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان ماه اجرا خواهند کرد.

پس از بررسی آثار بر اساس نظر هیئت انتخاب این جشنواره متشکل از عباس جانفدا، عبدالله برجسته، علی شریفی، سید احمد مقداری و مونا کیانی نژاد، نمایش‌های «دختر نارچین» به نویسندگی حسین ابراهیمی و کارگردانی مهدی سالمی از شهرستان سرایان، «جام حذفی» به نویسندگی میثم صدرا و علی حمیدیان فر کار گروهی از شهرستان طبس و «پاپاراتزی» به نویسندگی و کارگردانی میثم صدرا از بیرجند بدون اولویت به مرحله بعد را یافتند.

همچنین نمایش‌های «تو را نشان دادم انگشتم از هوش رفت» به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی زهرا صرافیان، «اگزیستنس» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مرتضی برومند و «استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی مشترک صابر و رسول رنجبر هر سه از شهرستان قاینات مشروط به اصلاحات و با تائید هیئت انتخاب، دیگر نمایش‌های راه‌یافته به مرحله پایانی پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.