سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت یزد:

آمریکا در موقعیتی نیست که برای ملت ما تصمیم بگیرد

آیت الله مدرسی گفت: دولتمردان و مذاکره کنندگان بدانند که دشمن همه تلاشش این است که در مسائل هسته‌ای و موارد دیگر برای ایران چیزی باقی نماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله مدرسی، خطیب نماز جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان نظام اسلامی آنقدر بی رحم و بی انصاف هستند که در مسئله تحریم‌ها رحم به بیماران در بیمارستان‌ها نکردند و حتی حاضر نشدند اجازه بدهند که مبادلات دارویی بین ایران و دنیا طبق روال عادی صورت گیرد.

امام جمعه موقت یزد افزود: آمریکا به علت منافع خود تاکنون جنایات زیادی انجام داده اند و انسان‌ها را به خاک و خون کشیده است برای اینکه خودشان در رفاه باشند و از لحاظ اقتصادی در اوج باشند.

آیت الله مدرسی عنوان کرد: آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند برای ملت ما تصمیم بگیرد و مذاکره کنندگان با قدرت و شجاعت مسائل را پیش ببرند و با سوء ظن تمام با آن‌ها مذاکره کنند و نباید مصالح مردم مورد غفلت قرار بگیرد.

او با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی امر بسیار مهمی است افزود: از ابتدا اسلام با قلم و نوشتار آغاز شده است.

خطیب نماز جمعه یزد افزود: باید به اصالت و کیفیت کتاب توجه شود و اینکه از چه منابعی استفاده شده است و بحث سلامت و کیفیت ان مورد توجه قرار بگیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه در برخی روزنامه ها، مصاحبه ها، سایت‌های مجازی بی ضابطه و خارج از موازین اسلامی سخنانی بیان می‌شود در حالیکه ما حق نداریم هر چه دلمان خواست بگوییم و نباید سخن بدون مبنا گفت.

رعایت تقوی الهی، دوری از گناهان و تبریک به مناسبت هشتم ربیع الثانی میلاد امام حسن عسگری از دیگر سخنان امام جمعه موقت یزد بود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.