سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در جاده‌های کردستان فقط با زنجیرچرخ

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک در جاده‌های استان، در حال حاضر تردد فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عیسی گوهری فرمانده پلیس راه کردستان اظهار داشت: در حال حاضر در مسیر دیونداره به سقز به علت کولاک شدید، تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع است و تردد برای وسایل نقلیه دیگر هم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او با اشاره به اینکه بارش برف شدید و کولاک موجب مسدود شدن گردنه تته در سروآباد شده است، افزود: به علت کولاک شدید و بارش برف تمامی محور‌های مواصلاتی بیجار فقط تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

فرمانده پلیس راه کردستان اضافه کرد: افق دید در گردنه خان بانه نیز به علت کولاک شدید پایین آمده و مجهز بودن به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی الزامی است.

گوهری تاکید کرد: شهروندان کردستانی با توجه به ادامه بارش‌ها و احتمال کولاک از مسافرت خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات گرمایشی و زمستانی مجهز باشند.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی کردستان؛ در شبانه روز گذشته مناطق شرقی و شمالی استان همچون شهر‌های بیجار، قروه، سقز و دیواندره بیشتر شاهد بارش برف بودند و با توجه به سرد بودن سامانه مذکور، بارش برف و کولاک، لغزندگی جاده‌ها و مشکلات تردد در گردنه‌ها و ارتفاعات استان، توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

این بارندگی‌ها تا اوایل امشب (جمعه) در نقاط شمالی و شرقی استان ادامه دارد، اما از روز شنبه تا اواسط هفته آینده هوای پایداری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.