سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه دزفول:

وادادگی برخی مسئولان طی چند سال گذشته عامل مشکلات است

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: به دلیل بی عرضگی و وادادگی برخی مسوولان در ۸ سال گذشته، مشکلاتی پیش آمد که انتظار می‌رود به زودی حل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی خطیب جمعه دزفول گفت: در ۸ سال‌ گذشته به دلیل بی عرضگی و وادادگی برخی مسوولان در برابر بدخواهان کشور، مشکلاتی پیش آمد که امیدواریم به زودی حل و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

او با بیان اینکه دولت باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد، افزود: برخی افراد «خودفروخته» این را القا نکنند که کشور به بن بست رسیده، زیرا بدخواهان ایران در تلاش هستند امید را از مردم دور کرده و تلقین کنند که مشکلات حل شدنی نیستند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: طبق ارزیابی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا، جمهوری اسلامی ایران به پنج دلیل عمده همچنان تهدیدی برای آمریکا محسوب می‌شود.

امام جمعه دزفول اظهار داشت: طبق این ارزیابی، «ایران تلاش نفود آمریکا در منطقه را از بین می‌برد، از جمعیت شیعه دنیا حمایت می‌کند، نفوذ خود در منطقه را تحکیم و گسترش می‌دهد، فشار بین المللی را نسبت به مرکزیت خود منحرف می‌کند و تهدیدات علیه ثبات خود را به حداقل می‌رساند.»

او ادامه داد: ما به صراحت اعلام کرده‌ایم اگر آمریکا دست از پا خطا کند هر کشوری که پایگاه آمریکا در آن مستقر باشد از انتقام تلافی جویانه ایران در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.