سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله مشتری با سوپ داغ به مدیر رستوران! + فیلم

مشتری خشمگین با ریختن سوپ داغ روی مدیر رستوران صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله مشتری به مدیر یک رستوران در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه این مشتری خشمگین اقدام به ریختن سوپ داغ روی صورت این مدیر رستوران کرد. این اتفاق در یک رستوران مکزیکی در تمپل واقع در تگزاس رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این مشتری که هویتش اعلام نشده به دلیل ذوب شدن درب پلاستیکی ظرف حاوی سوپ دست به این اقدام زد. براساس این گزارش مشتری ناشناس که سوپ منودو سفارش داده بود، پس از دریافت سفارش خود از داغ بودن بیش از حد سوپ و ذوب شدن درب پلاستیکی ظرف آن به گارسون شکایت کرد. او سپس به مدیر رستوران مراجعه و شکایت خود را تکرار کرد. در ادامه و پس از بالا گرفتن بحث وی با مدیر رستوران او اقدام به پرتاب سوپ و سپس ترک رستوران کرد.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل رستوران تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این مشتری در حال صحبت با مدیر رستوران دیده می‌شود. لحظاتی بعد او ناگهان عصبانی شده و سوپ داخل ظرف را به سمت صورت مدیر رستوران می‌پاشد. خوشبختانه، چون سوپ قبلا تا حدودی سرد شده بود، صورت مدیر رستوران دچار سوختگی نشد، اما به دلیل ادویه‌های موجود در آن وی دچار خونریزی بینی و احساس سوزش در چشمانش شد.

این در حالی بود که بنا به گفته مدیر این رستوران به این مشتری عصبانی پیشنهاد بازپرداخت پول یا جایگزینی سوپ با وعده غذایی رایگان دیگر داده شده بود. «جانل برولاند»، مدیر ۲۴ ساله این رستوران گفت: "این زن در رستوران شروع به فحاشی کرد. من به او گفتم یا باید آرام باشید یا بروید و یا من به پلیس زنگ خواهم زد. فقط از شما می‌خواهم داد نزنید و فحش ندهید. اما او در همان لحظه سوپ را به صورت من پرتاب کرد."

گفتنی است؛ پس از طرح شکایت از سوی خانم جانل پلیس در حال بررسی این موضوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۷:۱۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
این سوپ داغ نبود که !!! اگر نه صورتش سوخته بود می بردنش بیمارستان سوختگی باید برای محافظت از سر و صورتشان کلاه و شیلد و ماسک بزنند تا مورد آسیب جدی از سوی مشتریان قرار نگیرند .
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
بازپرداخت پول یا غذای رایگان بهش پیشنهاد کردن ولی قبول نکرده چون وقت اونجا با ارزشه و مشتری نمیخواد دوباره معطل بشه ولی اینجا بود خبری از این حرفا نبود
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
اگر آنقدری که ادعا میکند داغ بوده چرا صورت مدیر را نسوزاند ؟
ممد
۰۰:۱۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
ای بابا ساعت ۱۲ شب دلم نودل میخواد کی حال داره بره بیرون
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
مردم آمریکا کلا قاطی دارند
۰۸:۰۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
اره ولی بی فرهنگ همه جا هست